Általános Szerződési Feltételek

I. ÁLTALÁNOS SZABÁLYOK

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban „ÁSZF”) tartalmazzák a Mészáros Fanni e.v. (székhely: 2060 Bicske, Vasvári Pál u. 7.), mint jogtulajdonos, vagy szolgáltató (továbbiakban: “Szolgáltató”) által üzemeltetett

  • megcsalastrening.hu
  • hutlenseg.hu
  • intimitasplusz.hu
  • parkapcsolatitreningek.hu

weboldalak használatára vonatkozó általános szolgáltatási és szerződési feltételeket. Eltérő írásos megállapodás hiányában a jelen ÁSZF vonatkozik a weboldalakon a Szolgáltató által tett ajánlatokra, az általuk teljesített szolgáltatásokra.

A szerződés a felek között akkor jön létre, amikor egy Látogató a Szolgáltató bármely szolgáltatására feliratkozik, jelentkezik, vagy megrendeli azt. Ezen szerződés attól a pillanattól kezdve érvényes a felekre, hogy a Látogató a weboldalon adatait kitölti és elküldi jelentkezését/feliratkozását, – ezzel a látogató Megrendelővé válik (továbbiakban „Jelentkező”, „Megrendelő”, „Felhasználó” vagy „Ügyfél”) – amelyre a távollévők között megkötött szerződés (17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet) szabályai vonatkoznak. A megrendelő a jelentkezés elküldésével tudomásul veszi és elfogadja az itt leírt Általános Szerződési Feltételeket.
Kérjük, gondosan olvassa el a feltételeket és csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben ezen ÁSZF minden pontjával egyetért, továbbá kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Mészáros Fanni e.v.
A szolgáltató székhelye: 2060 Bicske, Vasvári Pál u. 7.
Nyilvántartási száma: 37897102
Adószáma: 66706140-1-27
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: iroda@drmeszarosadam.hu
Telefonszáma: +36301951337
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Székesfehérvári Törvényszék Cégbírósága
A szerződés nyelve: magyar

1. Alapvető rendelkezések

1.1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény ide vonatkozó rendelkezései. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
1.2. Ezen Általános Szerződési Feltételeket hatálya 2022. szeptember 1-jétől visszavonásig, vagy újabb módosításig érvényes.
1.3. A weboldal tartalmát és az azon keresztül megvásárolható szolgáltatásokat, termékeket és a szolgáltatás során megvásárolható vagy kapott írásos és szóban elhangzó információkat és anyagokat szerzői jogok védik. Kijelentjük, hogy Mészáros Fanni e.v. birtokolja a fent említett információkat és anyagokat. A

  • megcsalastrening.hu
  • hutlenseg.hu
  • parkapcsolatitreningek.hu
  • intimitasplusz.hu

oldalainak tartalmát és a kialakítását nemzetközi és magyar jogszabályok védik. Tilos továbbá a Szolgáltatótól származó információk, cikkek, megjelenések, bármely anyagok árusítása, bármilyen formában történő megváltoztatása és ismételt megjelentetése. A megjelent anyagokkal kapcsolatos minden további jogunkat fenntartjuk, és szükség esetén akár bírósági úton is érvényesítjük.
1.4. Rendelkezésre állás: Az oldalainkon megvásárolt szolgáltatások, hozzájuk kapcsolódó információk a vételár megfizetése ellenében a Vásárló rendelkezésére állnak, amelyeket a Vásárló kizárólag saját céljára használhatja fel. Azok bármilyen formában történő rögzítése, sokszorosítása és terjesztése írásbeli engedély nélkül szigorúan tilos.
1.5. Adatkezelési szabályok: az adatvédelmi tájékoztatónk elérhető és letölthető weboldalainkon.

II. SZOLGÁLTATÁSOK, AZOK IGÉNYBEVÉTELE, MEGRENDELÉSEK, ÁRAK, DÍJFIZETÉS

2. Szolgáltatások köre, kiválasztása, megrendelése

2.1 A weboldalakon elérhető szolgáltatások köre különböző párkapcsolati önismereti témájú személyi szolgáltatásokból áll: coaching jellegű személyi szolgáltatásokat nyújtunk digitális formában. A szolgáltatások körének bővítésére fent tartjuk a jogot. Minden szolgáltatásra kizárólag azok aloldalának megnyitásánál feltüntetett részletek és információk vonatkoznak, ezen információk – a jelen ÁSZF-ben szabályozott pontok kivételével – szolgáltatásonként eltérhetnek egymástól.
2.2 A megrendelhető szolgáltatások tekintetében a weboldalainkon az adott ismertető oldalon olvashatóak azok részletei és a jelentkezési/megrendelési felülete. Itt a Látogató megtalálja a szolgáltatás ismertetőjét, az árakat, esetenként akciós árakat és aktualitásait, valamint a megrendelés lehetőségét, amennyiben az adott szolgáltatás rendelhető. A jelentkezési űrlap kitöltésével és a „Jelentkezem!” vagy „Megrendelem!” vagy a „Tovább a fizetési oldalra” gombra való kattintással jelentkezhet, vagy megrendelheti a Látogató az általa kiválasztott szolgáltatást. A kötelezően kitöltendő mezők kitöltésének elmulasztása esetén, erre vonatkozó felhívás jelenik meg az adott mező alatt. A megrendelés elküldésével a Jelentkező elfogadja jelen ÁSZF-et – amit az utolsó adatmező bejelölésével kötelezően megerősít – és egy visszaigazoló e-mail üzenetet kap az általa megadott e-mail címre a megrendelésről. Az ÁSZF elfogadásával egy időben a jelentkező, vagy megrendelő hozzájárul ahhoz is, hogy a jövőben a szolgáltató eDM levelekben értesítse a további szolgáltatásairól, termékeiről és egyéb értéket adó információs tartalmakat küldjön neki.

A termékek/szolgáltatások díjai, fizetési módok

2.3 A szolgáltatás feltétele a jelentkezési/megrendelési lap, vagy űrlap kitöltése (valós adatok megadásával!), valamint annak teljes árának kifizetése a meghatározott fizetési határidőn belül, de legkésőbb a szolgáltatás időpontját megelőzően.

Szolgáltató – tevékenysége jellegéből fakadóan – kizárólag természetes személyekkel köt szerződést. Bármely olyan cselekmény, amely weboldalainkon található űrlap kitöltésével cég, vállalkozás vagy egyéb szervezet (jogi személy) részéről történik, érvényes szerződést nem hoz létre. Ilyen esetben a jogcím nélküli esetleges téves befizetést haladéktalanul visszarendezzük.

A szolgáltatások díjait a jelentkezési űrlapokon elérhető fizetési módokon lehetséges kiegyenlíteni. Az elérhető fizetési és szállítási módok eseményenként eltérőek lehetnek. A szállítási és fizetési módok bármikori megváltoztatására fenn tartjuk a jogot! Az szolgáltatások aktuális díjairól és feltételeiről az adott esemény saját aloldalán tájékozódhat.

Amennyiben bankkártyás fizetési módot választott, az OTP Simple rendszerén keresztül van lehetősége bankkártyával kiegyenlíteni a szükséges összeget. Ehhez átirányításra kerül a biztonságos oldalra, amelyet az OTP Mobil Kft. üzemeltet.

Simple info

2.4 A Szolgáltató termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos számlaadási kötelezettségét elektronikus számlával teljesíti, ezt a befizetés beérkezése után a megadott e-mail címre küldi! A számla megfelel az áfa törtvényben és egyéb rendeletben foglalt törvényi előírásoknak.

A számlát befogadó természetes személynek nincs szüksége semmiféle beruházásra a számla elfogadásához és hitelességének ellenőrzéséhez. A számlákat pdf formátumban bocsájtjuk ki, így azok egyszerűen megjeleníthetők egy erre alkalmas programmal pl. az  ingyenesen elérhető Adobe Reader szoftver használatával.

3. Szolgáltatási jogviszony

3.1 A Szolgáltató és Ügyfél között a jogviszony a megrendelés a Szolgáltató általi írásos visszaigazolásával jön létre (e-mail üzenet), amely tartalmazza a megrendeléssel kapcsolatos információkat és – bankkártyás fizetés választása esetén – a fizetési adatokat.

3.2 A Felek között a Szolgáltatás nyújtására vonatkozó jogviszony megszűnhet:
– Szolgáltató jogutód nélküli megszűnése esetén, illetve magánszemély Ügyfél esetében annak halálával;
– automatikus megszűnési ok esetén (pl. nem fizetéssel)
– felek közös megegyezésével;
– felmondással;

Egy eseményen való részvételre történő jelentkezés esetén, az esemény megkezdése előtti 30. napig bármelyik fél jogosult a másik félhez intézett írásos nyilatkozatával a létrejött jogviszonyt felmondani.

Amennyiben az Ügyfél a részvételi díjat  a jelentkezéskor kapott visszaigazolásban leírt határidőre (8 napon belül) nem fizeti meg, úgy ezen szerződés automatikusan megszűnik, és az Ügyfél nem jogosult részt venni a rendezvényen. Jelentkezését a Szolgáltató automatikusan törli.

A Felek közös megegyezéssel ezen jogviszonyt bármikor megszüntethetik.

A Szolgáltató jogosult versenyérdek-ellentét okán bizonyos természetes személye jelentkezését indoklás nélkül visszautasítani.

A Szolgáltató jogai és kötelezettségei

3.3 A Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy az általa meghirdetett szolgáltatást az általa nyújtható legmagasabb színvonalon/minőségben biztosítja a megrendelőknek. A szolgáltatások kiegészítéseként megküldött videós és hanganyagokhoz korlátlan online hozzáférést biztosít. Amennyiben Szolgáltató a jövőben a korlátlan online hozzáférés megszüntetése mellett döntene, az online hozzáférés biztosításának megszűnését megelőzően – Ügyfél megrendeléskor megadott e-mail címén – legalább 2 hónnappal értesíti Ügyfelet a megszűnésről, melyben letöltési lehetőséget biztosít az online videós és hanganyagok letöltésére.

3.4 A Szolgáltató jogosult időszakosan olyan akciókat tartani, amely egy általa meghatározott mértékben kedvezményt biztosít a szolgáltatások listaáraiból. Ezen akciók feltételeiről és az akció időtartalmáról köteles a honlapján tájékoztatást nyújtani.

Szolgáltató fenn tartja a jogot, hogy bizonyos kedvezményeket csak az általa meghatározott ügyfeleknek, vagy ügyfélcsoportoknak biztosítson, és ezen kedvezményekről nem köteles a honlapján felvilágosítást nyújtani.

3.5 A Szolgáltató fenntartja magának a jogokat, hogy a mindenkori szolgáltatási díjakat, árakat maga határozza meg, kérjük az aktuális árakról és díjakról mindig tájékozódjon a honlapokon. Minden szolgáltatásra a megrendelése napján érvényes díjszabás az irányadó.

Az Ügyfél jogai és kötelezettségei

3.8 Az Ügyfél (vagy az általa meghatározott résztvevő, vagy felhasználó) a befizetett szolgáltatáson jogosult részt venni, és jogosult a leírt szolgáltatások igénybevételére.

3.9 Az Ügyfél köteles az általa a jelentkezéskor megadott adatok és információk helyességéről meggyőződni, a hibás adatokból eredő károkért a Szolgáltató felelősséget nem tud vállalni.

3.11 JOGLEMONDÁS

A Ügyfél vagy Megrendelő lemond azon jogáról, hogy a szolgáltatás használatából eredő vélt vagy valós kárért beperelheti a Szolgáltatót, vagy bármilyen más módon kártérítést kérne.

Az Ügyfél lemond azon jogáról, és nem fogja beperelni a Szolgáltatót, ha a szolgáltatás során a Vevő megsérül, bármilyen testi vagy lelki jellegű baj, kár, stb. éri. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy ez az ő felelőssége.

4. Szerzői jogok

4.1 A Ügyfél kötelezettséget vállal arra, hogy a szolgáltatás során kapott információkat az együttműködés tárgyával össze nem függő módon nem használja fel. Az információk Mészáros Fanni e.v. és más – az ÁSZF-ben meg nem nevezett – személyek tulajdonjogát képzik és szerzői jogok védik, ezen szellemi termékek felhasználása minden esetben a szerző kizárólagos és írásos hozzájárulásával engedélyezett.
4.2 A szolgátatások során átadott alkotások és a hozzájuk tartozó weboldal, Facebook oldal teljes tartama szerzői jogvédelem alatt áll, a tartalmak elektronikus vagy nyomtatott formában való utánközlése csak Mészáros Fanni engedélyével lehetséges.
4.3 Az Ügyfél beleegyezik, hogy az önkéntesen megadott véleményét a Szolgáltató nyilvánosan bemutassa, azokat marketing tevékenysége során pl. Facebookon példaként felhasználja, és ezzel kapcsolatban a Szolgáltató felé semmilyen anyagi követelést nem támaszt.

5. Elállás, panaszkezelés, garancia

5.1 Elállási/Felmondási jog

(A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. és 2. mellékletében foglalt Elállási/Felmondási mintatájékoztató felhasználásával)

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi; szolgáltatás nyújtása (párkapcsolati program) esetén a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le; Online elérhető termékek esetén, attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön a hozzáférési adatokat e-mailben átvette (bejelentkezett a hozzáférési adatokkal az oldalon, vagy amennyiben e-mailben kapta meg az anyagot, megnyitotta az erről szóló e-mailt).

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

Mészáros Fanni e.v.
2060 Bicske, Vasvári Pál u. 7.
info@megcsalastrening.hu

Ebből a célból felhasználhatja az alábbi elállási-/felmondásinyilatkozat-mintát is. Ha Ön emellett dönt, az elállás/ felmondás megérkezését e-mailben haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Szolgáltatás (oktatás, konzultáció) esetén – ha Ön kérte, hogy a felmondási határidőn belül Kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése- felmondása esetén Ön köteles megtéríteni számunkra a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen visszatérítjük az Ön által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja az általunk nyújtott szolgáltatás ellenértékét.

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: (Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének vagy elektronikus levelezési címének megjelölése.)

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/ jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

( Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése)

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: (megfelelő jelölendő)

A fogyasztó(k) neve: A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

Az Elállási/felmondási nyilatkozatot online is beküldheti ide kattintva.

Önt nem illeti meg az elállás/felmondás joga az alábbi esetekben:

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Vásárló tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően elállási jogát elveszíti;

b) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pld.: felbontott étrendkiegészítő);

c) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Vásárló a csomagolást felbontotta;

d) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Vásárló e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállás/felmondás szerinti jogát.

5.2. A törvényi kötelezettségen felül Szolgáltató 90 nap elégedettségi garanciát vállal szolgáltatásaira. Ha a Vevő elégedetlen (vagy egyéb okból nem kíván élni) a megvásárolt szolgáltatással, és ezt 90 napon belül jelzi a Szolgáltatónak, úgy a szolgáltató 100%-ban visszafizeti a Vásárlónak a szóban forgó szolgáltatás díját. A vásárló a pénzvisszafizetési igényét az info@megcsalastrening.hu e-mail címen tudja jelezni.

5.3. Kellékszavtosság, termékszavatosság és jótállás

(A  45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. mellékleténe szerinti, kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató felhasználásával.)

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Fogyasztó és vállalkozás közötti – ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatások nyújtására irányuló – szerződés esetén Ön a kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a vállalkozás költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő 2 év, de legalább egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Panaszkezelés

 5.4. A panaszügyintézés történhet az általunk feltüntetett elérhetőségek egyikén: elektronikus úton küldött levél (info@megcsalastrening.hu), vagy hagyományos postai levél formájában. A panaszok megválaszolását és lehetőség szerinti orvoslását a Szolgáltató igyekszik a lehető leggyorsabban megtenni, de legkésőbb 14 napon belül. Panaszát igyekszünk a bejelentést követően azonnal orvosolni, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal.

5.5 A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testületeket megtalálja ezen a https://bekeltetes.hu oldal Testületek menüpontjára kattintva.

A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Lencsés Hajnalka békéltető testületi ügyintéző, ügyfélkapcsolati koordinátor
Telefon: 06-22/510-310
E-mail: bekeltetes@fmkik.hu
Honlap: https://www.bekeltetesfejer.hu/

5.6 Fogyasztónak minősül az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. A békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a fentieken túlmenően az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro, kis- és középvállalkozás is, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Vitarendezésre (a panaszával kapcsolatos egyeztetésre)  az Európai Bizottság által működtetett vitarendezési platformon is lehetőség van. A platform célja, hogy ha Ön az EU-ban, Norvégiában, Izlandon vagy Liechtensteinben él, a platformon megkeresheti, hogy mi lenne a legjobb megoldás fogyasztói problémájára, közvetlenül meg tud állapodni a Szolgáltatóval a problémát orvosló megoldásban, illetve megállapodhatnak abban, hogy melyik vitarendezési testület kezelje az ügyet. Az OVR-platform értesíti a Szolgáltatót az Ön kérelméről. Az irányítópulton keresztül közvetlenül is üzenetet válthatnak egymással, küldhetnek egymásnak csatolmányokat (pl. a termékről készült fotókat) és az online megbeszélés időpontját is kitűzhetik. A megegyezésre összesen legfeljebb 90 nap áll rendelkezésükre. Ön és a Szolgáltató is bármikor kiléphet a közvetlen egyeztetésekből. A platform használatáról bővebb tájékoztatás, valamint a platform maga az alábbi linken érhető el: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.complaints.screeningphase

5.7. Ha Szolgáltató és Vásárló között egy esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita békés úton nem rendeződik, az  fentieken kívül az alábbi jogérvényesítési lehetőség áll Vásárló rendelkezésére:
5.7.1 Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatósági feladatokat ellátó illetékes járási hivatalnál, melynek elérhetőségét itt találja meg: https://jarasinfo.gov.hu.
5.7.2 A fogyasztónak bírósági eljárás kezdeményezésére is lehetősége van.
További információkért pedig látogasson el a a fogyasztovedelem.kormany.hu oldalra.

8. Záró rendelkezések

8.1 Amennyiben háború, lázadás, terrorcselekmény vagy annak fenyegetése, baleset, tűz, blokád, árvíz, földrengés, természeti katasztrófa, súlyos vihar, súlyos energiaellátási zavar, súlyos közlekezdési zavar/akadályozás, járvány, hatósági rendelkezés, vagy más olyan előre nem látható és elháríthatatlan akadály következményeképpen, amely a Résztvevő, illetőleg a Szervező hatókörén kívül esik, valamelyikük nem képes valamilyen szerződéses kötelezettségének eleget tenni, úgy ezen személy nem tartozik felelősséggel semmilyen veszteségért vagy kárért, amely ezen események következtében előállt. A jelen vis maior rendelkezés megfelelően alkalmazandó mind adott Szolgáltatásra, mint egészre, mind adott Szolgáltatás valamely programjára vagy kisebb egységére.
8.2 A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy jelen ÁSZF-től a Résztvevő vagy Jelentkező javára eltérjen. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani mindazon esetekben, amikor a gazdasági, vagy szolgáltatási feltételeiben változás áll be, vagy a szerződés szövegében található szövegi környezet (helyesírás, elgépelés, ellentmondás stb.) ezt megköveteli. Az ilyen jellegű módosítás a Weboldalakon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba, arról Vásárlóinkat a weblapra lépéskor felugró ablakban tájékoztatjuk.
8.3 Az oldalak használata feltételezi a Vásárló részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét, valamint a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. Javasoljuk, hogy használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket, friss adatbázissal, és mindenkor telepítse az operációs rendszer aktuális biztonsági frissítéseit. A Szolgáltató a fentiekből eredő mindennemű felelősséget és kártérítést kizár.

Utolsó frissítés kelte: Bicske, 2022. szeptember 1.

Töltse le MOST az ingyenes ajándékokat:

megcsalás, hűtlen, szerező

Hogyan kezeljem a párommal
a konfliktusainkat?

AJÁNDÉK minikönyv

117 napos minitanfolyam
a konfliktusok kezeléséről

e-mailben

Hová küldhetem?

Keresztnév

E-mail cím

© 2017-2024 - Mészáros Fanni & dr. Mészáros Ádám - Minden jog fenntartva!

Adatvédelem | Általános Szerződési Feltételek